۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۴۵

بازوند:

اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی برای جوانان تبیین شود/ افزایش 2 هزار نفری اعزام به مرقد امام راحل

اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی برای جوانان تبیین شود/ افزایش 2 هزار نفری اعزام به مرقد امام راحل

اراک - خبرگزاری مهر: معاون امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران باید برای نسل جوان جامعه اسلامی تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر٬ هوشنگ بازوند ظهر روز یکشنبه در نشست برنامه ریزی بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سالن پیامبر اعظم معاونت عمرانی  ضمن تاکید بر برگزاری هر چه با شکوهتر برنامه های ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: ملت ایران به برکت مجاهدت ها و تلاش های امام خمینی(ره) امروز در استقلال و آزادی به سر می برد و گرامیداشت یاد و خاطره آن بزرگوار بر همگان واجب است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است٬ادامه داد: تبیین اندیشه های امام و برگزاری برنامه های در شان این شخصیت بزرگ تاریخ در جامعه ضروری است.

بازوند از افزایش 2 هزار نفری اعزام مردم به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از 23 هزار نفر در سالروز ارتحال امام به تهران اعزام شدند که امسال در نظر راست 25 هزار نفر از استان امام به مرقد ایشان اعزام شوند.

معاون امور عمرانی استانداری مرکزی ضمن تاکید بر همکاری جدی دستگاه های اجرای استان در راستای برگزاری این مراسم خاطر نشان کرد: برنامه های ستاد ارتحال باید با شکوه تر از گذشته برگزار شود.

در ادامه این نشست٬ معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) گفت: اعزام کاروان زائران به مرقد امام یک عملیات بزرگ است که هر سال با حضور گسترده مردم و همکاری دستگاه ها برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده ادامه داد: باید با برگزاری اینگونه برنامه ها در راستای تبیین اندیشه های امام و گسترش فرهنگ اسلامی و انقلابی تلاش کنیم.

گلشن زاده ادامه داد: استان مرکزی زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و علاوه بر اعزام زائران به مرقد و بیت امام در خمین٬ میزبان زائران شهرهای دیگر که برای زیارت اعزام شده اند نیز هست و برنامه های فرهنگی نیز در این راستا برای استقبالو اسکان این عزیزان نیز برگزار می شود.

کد خبر 2047654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha